Hanımlar bebegin 2 ay 9 günlük ve hiç durmuyor uyumuyor atak haftasını bilmiyorum sütüm pek olmadığı için mamada veriyorum ve bebegim artık biberonuda pek içmiyor az içiyor sma kullanıyorduk evolvia geçtik 3 gündür içmiyor pek mama az içiyor atak haftası mı ondan dolayı o bilmiyorum gaz damlası sap simplex ve bio gia kullanıyoruz allahım cıldıracam ve 2 yaşında Bi kızımda var artı ev aldık şubatta ev taşıycam napacam bilmiyorum