Kızlar merhaba benim bebeğim yeşil kaka arada yapıyordu alerjiden şüphe etmiştik. Bebelac mamaya başlamıştık mama+ meme gidiyorduk sarıya dönmüştü . Bebelac mama bulamadık hiçbiryerde sma aldık gri kapak. Bu mamaya başlayalı hep yeşil yaptı başına gelen var mı ?