Bernagkgkz Birmelekannesi12 bebeğim 8 aylık doğduğundan beri molfix kullanıyoruz hiç sızdırma sorunu yaşamadık
Kucukkalbim Birmelekannesi12 Molfix geceleri bizde de sızdırma yapti gunduz de sıkıntı yoktu ama baska beze geçtik artik sabahları altı kupkuru
limonlukarpuzzz Birmelekannesi12 geceleri mama icin uyandigimda kizimin üstü sirilsiklamdi degistirdik daha sonra şimdi kuzenim kullaniyordu oda degistirdi sizdiriyormuş onlardada. Molfix’le iletisime geçmiştim bu konuyla alakali paketlemeden kaynaklanan sorunlar olabiliyor demişlerdi.
Kutayemine Bende Aynı sorunu yaşıyorum gecede iki üç kere üstünü değiştirdiğimi biliyorum. Gündüzleri sıkıntı yok ama gece sürekli sızdırıyor. Elimdeki bitsin değiştireceğim ama hangi bezle önerisi olan varmı arkadaşlar
asz Birmelekannesi12 hayır canım hiç yaşamadık.hatta ben prima,sleepy kullanıp en son bunda karar kıldım.5 aydır kullanıyorum.kilot bezi de harika.aldığım son 3 paket kilot bez benim.çok rahat.işkence olmuyor alt değiştirme artık.