Asyaaaam Kızlar emzirirken antidepresan kullanan varmı ? Kullannan vaarsa doktor ne dedi ve hangi ilacı kullanıyosunuz ?😞
Kubra5657 Asyaaaam Bende de panik atak var ama malesef doktorum asla emzirirken kullanamazsın dedi sürekli atak anında nefes eğzersizi yap yatıyorsan kalk ayaktaysan uzan temiz hava al mutlaka camı aç nefes egzersizi yap dedi inanın işe yarıyor ilaçlarda çare biyere kadar ben çok çektim bu panik ataktan Allah hepimize şifa versin inşallah
Birannebirbebekkkk Bende de anksiyete var. Kullanmak istiyorum ama bi yandan da emziriyorum arada sıkışıp kaldım. Özellikle ilk 3 ay kullanılmaması gerekiyormuş sanırım bebekte yan etki yapma olasılığı yükseliyormuş. Burda kullanan anneler vardı onlar yazar inşaallah