Emine_1245 evet öyle canım şu an kötü değil toparlayabilir rahatlıkla bol bol et suyuyla yemekler yedirin makarna olur çorba olur kıymalı çorbalar yedirin dediğim gibi zor biliyorum ama biz çabalamazsak olmaz benim büyük oğlum Bir yaşında 8500 kiloydu yemiyordu 2 yaşında 11 kiloydu hep zayıftı doktor minyon olacak dedi üzüldüm hatta ama şükür toparladı şu an 2 buçuk yaşında 13 kilo sen içini ferah tut onu besleyici şeyler yedirmeye çabala elbet toparlar sadece anne sütü ya da memeye gitmesin onun için çabala yeter yine diyorum doğum kilosuna göre iyi doğduğunda zayıfmış persentilde ortalamayı yakalaması 2 yaşını bile bulabilir o yüzden üzülme hatta farklı doktorlara da git ki için rahat etsin