Dün tuvalet eğitimine başladım çişi lazımlığa yapıyoruz o sıkıntımız yok ögle ve gece uykumuzdan da kuru kalktık ancak kaka olayında resmen birbirimizi kovalıyoruz. Öglen tam evi süpürdüm süpürgeyi koyup gelene kadar kakasını yapmış. Şimdi de öyle gözünün içine bakıyordum resmen mesaj geldi telefona bakayım dediğim anda yaptı😩 nasıl lazımlığa yaptırıcam onu da hiç bilmiyorum var mı yöntemleriniz. Halbuki sürekli kitaplar çizgi filmler açıyorum bununla ilgili.