Annesininprensesi ya ben bir seyi anlamıyorum yok kullanma faydası yok sadece kılo yapıyo zararlı dıyen kişiler zamanın da neyle buyumuşler acaba eskiden bu kadar mama yoktu olan da cok pahalıydı ben cok net hatırlıyorum hep pirinç unu muhallebısı yaparlardı simdi o cocuklar kocaman ve gayet saglıklı eskiden en degerli besinler arasındayken simdi neyi değişti ki doktorlar bile kesinlikşe verilmemeli dyorlar 🤔🤔