Momita
Ben de çok memnunum, kullanıyorum ama kokuları hepsinin kötü bence. Bikaç yıl önce pembesi vardı liquid silk, onun kokusuna bayılırdım, artık yok piyasada. Beyaz olanın kokusunu çook beğeniyorım şampuanlrının ama onun sıvı saç kremini kullanmadım, aynı mı kokuyor bilmiyorum. Total repairdi adı sanırım. Başka marka istersen Pantene aqua light beğeniyroum, bir de yine Glissin beauty milk mi ne bir ürünü var sarı ve pembe şişelerde, onun sarı olanının kokusunu çok beğeniyorım 👍🏻🥰