Tokyo canim oglusum 1 aydir oldu 19 aylikken yaptirdik anesteziden uyandiktan sonra agladi oda anestezi aglamasi ve aclik aglamasiydi yemek yedikten sonra hic aglamadi sadece pansuman sirasinda agliyodu cok rahat gecti hic olmamış gibiydi bezli ise daha rahat oluo emin olun