Bilge
Kızlar o kadar tatlı ki 🤗🤗 alttan iki tane pıttırik 😁 ve gün geçtikçe daha da büyüyor. Anne olmak ne mükemmel bir duyguymuş. Her şeyi aynı anda yaşayabiliyor insan. Onun büyümesine şahit olmak, hergün yeni yeni şeyler keşfetmek, onunla ağlayıp onunla gülmek, heyecanlanmak, zaman zaman gerilmek yorgunluktan bitap düştüğüm halde bir gülüşüyle tüm olumsuzlukları kenara itmek... Ne anlatıldığı kadar kolay ne de dünyanın sonu gelmiş gibi olumsuzluklarla dolu, zor. Yeri geliyor dayanamıyorum diyorum ama iki saniye sonra dünyam cennet oluveriyor. Ben öyle başkalarında gördüğüm gibi rahat bir gebelik ve Doğum süreci geçirmedim maalesef. Bebeğim doğdu her şeye eşimle birlikte göğüs gerdik. Yeri geldi birbirimize sinirlendik kavga ettik, yeri geldi birlikte ağladık... Ama kızımız bir gülümsedi dünyanın kederini yalnızlığını unuttuk. Şimdi o küçük dişlere bakıp bakıp mutlu oluyoruz. Huysuzlanıyor sarılıp avutuyoruz.🤗 Allah herkese mutluluk, evlatlarına sağlık huzur nasip etsin