Kızlar oğlum yarın 6 aylık olacak, tam dönüyor, sürünüyor ama desteklide oturtsak kendini deviriyor. Nöroloğa gittik sıkıntı yok deyip fizyoterapiste yönlendirdi bir kaç hareket gösterdi ancak sizler oturmayı alıştırırken neler yaptınız tecrübelerinize çok ihtiyacım var