dis olduguna emin misiniz dis kasikla vurdugunzda tık tik ses cikarir elinize net sekilde gelir.benim oglumda da beyazlik vardi dogdugunda herkes dis dedi ama elime falan batmiyodu ama doktorumuz degil dedi dis incisi zamanla gececek dedi ve gecti 10ay 15gunlukken cikti ilk disi.ayrica ciksada uzulmeyin ki iyi tarafindan dusunun dis sancisi cekmedi bebis☺️