Rukiye20 Kızlar internetten Philips Avent 6 ay üstü biberon istiyorum başka marka da olur bulamıyorum link atabilir misiniz bulup kullandığınızdan falan bakıyorum yazmıyor yanında genel de.
Alpingo Rukiye20 canım önemli olan uç kısmı die biliyorum mesala biz 6 aylık olduk 2 numaralı ucu yaklaşık 1 aydır kullanıoruz daha yeni başladık biberonada
Aybuke Rukiye20 biberonlarda önemli olan emzik kısmı bibeon aynı kalıyor akış hızına göre yavaş orta hızlı akışlı biberon başlıkları var
Rukiye20 Alpingo işte bend eonu bulamıyorum internette wee baby biberon kullanıyorum ama uç bulamadım
Rukiye20 Omero21 wee baby uzun biberon kullanıyorum ama ucunu bulamadım bende bari Philips avente geçeyim dedim onu da 2 numarasını bulamadım