Ayazvepoyraz İyi akşamlar arkadaşlar bebegim de molfix kullanıyorum ama artık geceleri sızdırma yaptıgı için degiştirmeyi düşünüyorum sizce sleppy mi iyi baby turco mu hangisini önerirsiniz
Robinson Ayazvepoyraz ben sleepy külot bez kullaniyorum gecede sleepy gece bezi kullaniyorum memnunum molfix pure serisini cok methettiler bende onu denemek istiyorum
Mahperi Kesinlikle sleppy benim bebeğim kaka yaptığında çok dolduruyo bezini ona rağmen 1 kere bile sızdırmadı
MiracinAnnesi1 Baby turco kullanıyorum cok ama cok memnunum bundan once prima kullanıyordum hic bir fark yok gerçekten cok memnunum hic sizdrima yapmıyor 14 saat boyunca
Zezemeze Sleepy kullanıyordum ama baby turcoyu denedikten sonra baby turco 👍 pamuk gibi yumuşak çok beğendim.
FeryalsMom Ayazvepoyraz ben deneme amaçlı hem baby turbo hem sleepy almıştım. Baby turbo benim kızımda pişik yapacak gibi oldu o yüzden bıraktım yarısı kaldı hatta. O yüzden bence sleepy
herannekadar Ayazvepoyraz bebeğim çok su içer uyuduktan 2-3 saat sonra cisi çıkar turco aldkm deneyimlerimi yazarım yarın 🤗
nurelem Ayazvepoyraz sleppy külot Nez bir kez olsun sızdırmadı çok memnunum özellikle kilit bezlerde sızdırma olmuyor
Annekeki Kizim 12 bucuk aylik prima pahali gelince sleepye gecmistik aylardir asla sizma olmadi ki cok su icen bir bebek. Sadece sleepynin su sizdirmamasi icin olan yerleri iz yapiyo bir onu sevemedim🙇🏻♀️