Anneler geçen gün kızıma rota aşısı yaptırdım çalıştığım kuruma aşıların faturasını ve kutusunu veriyorum aşının ücretini geri ödüyorlar bana fakat ben aşının kutusunu atmış bulundum aklıma gelmedi 300 lira az para da değil çok üzüldüm bebeğime 3 kutu mama alırdım onla yakın zamanda yaptıracak varsa bana kutusunu gönderebilir mi rica etsem