Dilkooo Paranox S oğlum 2 aylık fitilin yarısıni mi kullanmam gerekiyo yoksa hepsini kullansam zararı olur mu
nisaballinannesi Dilkooo Doktor yarısını kullan demişti 2 saat sonra ateşi düşmezse diğer yarısını kullan demişti