bebekten bebeğe değişir bırakma meselesi, bende 7. sınıfa kadar parmak emdim mesela simdi kızımda emiyor ki ben yalancı emzik verdim tutmadı ilk 4 ay tuttu sonra parmak emmeye geçti şu an acıkınca uykusu gelince emiyor, bende parmak emmeye başlayınca hemen ya yediririm ye uyuturum umarım anasına çekmez bırakır ama bırakmazsa da sorun değil bende emmişim evet diş yapım biraz bozuk ama tel taktırırız napalım :)