Burcinb biraz önce bilim kurulu üyesini dinledim tv’de, inaktif aşıları normalde emziren anneler ve hamilelere yapıyoruz. O yüzden bir zararı olacağını düşünmüyorum. Ama olun dememiz için bu konuda denemeler yapılmış ve zararı olmadığının kanıtlanmış olması gerekir. Aşı acil kullanıma girdiği için bu grup üzerinde faz denemeleri henüz yapılmadı. Bu nedenle biz kişilerin kendi tercihine bırakacağız,olmak isterlerse olabilirler dedi.