Elizabetyyy 10 gün arayla adet olan varmı bebegim 9 aylık bu arada dogumdan sonra ilk bir yul düzensizlik oluyomuş ama merak ettim
Humeyra1 Elizabetyyy benimde ayni oldu bu ay. 1 hafta sonra az az basladi gelmeye hala az az devam ediyor 1 hafta oldu… Normaldir heralde degil mi
Mom25 Elizabetyyy bende aynı durum olmuştu 15 gunde bır adet oluyordum doktora gıttım kıst var dedı kıstlerın düşmesı için ilaç vermıştı bıde adet düzenleyici kullandırdı sonra normale dönmüştü
Ogullarinaasikanne Elizabetyyy bendede düzensizlik var canim. 9 aylik oglum gecen ay 15 inde olmustum bu ay 9 unda tekrar oldum hep böyle ay sonunda oluyordum surekli one geliyor tarih
Elizabetyyy Damla03 ilk defa oldu bende böyle adet olma ihtimali hiç aklıma bile gelmemişti hatta ilişki sonrası kanamam oldu ondan sandımda baktım 1 haftadır adet kanaması gibi geliyor
Damla03 Ne zaman biticek bu durum acaba ne kadar sürer loğusalık depresyonu ilk çocuk acemiliğ derken biz kadınlar kafayı yemeyiz umarım 🤔😒