Merhaba hanımlar 8 aylık bir kızım var. Yavaş yavaş da olsa ek gıda alıyordu ama şu 3 gündür ağzına tek lokma almıyor. Normalde kahvaltı akşam yemeği ve gece maması az da olsa yerdi.. ah kesin nazar değdi bu çocuğa yaa kimsenin yanında yemek yedirmiceksin. Napsam bilmiyorum m sadece emiyor. Sizde yaşadınız mı bu durumu .