Cagatayinannesi ben de çok arada kalmıştım Bebeğimin çamaşırlarını kurutmaya atmalı mıyım diye;
Deletedmom324 arkadaşın dediği gibi bakteri ürüyor falan diye okumuştum sonra askıda kuruttuğum çamaşırların eve nasıl toz/tüy yaydığını görünce kurutmaya atmaya karar verdim, o tozu/tüyü yutacağına kurutma kullanayım dedim çünkü kurutma güzel topluyor o tüyleri. Ütü yaparken de nemli kalmasın diye buharı çok az veriyorum. Hatta birisi kurutmada yüksek ısıyla kuruyan çamaşırı ütülemeye gerek yokmuş demişti ama tabi içim rahat etmez ütüye devam 😉
Ben Arçelik kullanıyorum ve memnunum, kıyafetlerde çekme falan da olmadı.