Fasulye12 Merhabalar, yarın verem aşısı yapılacak. Acaba kolunda birkaç gün süren ağrı oluyor mu ? Yoksa kolunu rahatça hareket ettiriyor mu ?
VolkanEmrem Fasulye12 bn yaptirdim cnm bugun banyo yaptir yarin oyle gotur verem asisi oldugu icin uc gun boyunca koluna su degmicek hareket etmesinde bi sıkınti olmadi bende yine ebe seni bilgilendir zaten
Esen_93 Fasulye12 agri olmuyor ama biraz huysuzluk ve uyku olmustu. Bi de atesine bakin surekli bu asi ates yapabiliyor. Ben gitmeden once ates dusurucu vermistim. Bi de gece hafif ates yapti o zamanda verdim. Sadece atesine dikkat edin.
VolkanEmrem Fasulye12 buarada igneden once ates dusurucu verme canm 37 bucugu gecerse ver kimi cocukda olmuyo benimkinde en fazla 37 olmustu vrmedim