Aynı sorunlar benim bebeğim de var deli gibi uykusu var ama asla uyumuyor yaptırdığım anda başlıyor ağlamaya ama kaldırıp sakinlestiriyoruz bebek arabasında evin içinde geziniyoruz çok rahat herşey güzel derken beşiğe koyduğum anda başa dönüyor bi çözümü var mu bunun 😔