Yusufyigit-1 Karaca ve bernardo var bende hem çelik hem granit çöp resmen. İçinde su kaynarken tencere yanarmı ya vallahi yanıyorlar rezillik. 2 yıldır çile çekiyorum onlarla resmen. Granit desen granit değil incecik bir şey. Şuan alıcak olsam zwilling alırdım kesinlikle.