Kızlar meraba
oğlum 22 günlük emziriyorum ve doymuyor iki gün sma optıpro mama verdim ki bir hafta küveste de bu mamadan veriyorlardı ordan da alışkanlığı oluşmuştu doydu ve rahat uyudu aöa aynı zamanda da kabızlık sorunu oldu yani katı yapmadı ama baya baya ıkınıp kendini zorladı fitil verip ancak rahatlatabildim çocuğu şimdi ise sadece anne sütüyle devam ediyoruz ama dediğim gibi doymuyor ya mama verip acı çektiricem yada böyle yarı aç yarı tok kalıcak napıcam bilmiyorum başına böyle bi durum gelen var mı acaba ??