Bebeğim bir haftalık. Mama takviyesi alıyoruz kaşıl biberon ile ancak kaşık biberon ile çok hava aldığını bu yuzden gazı oldugunu düşünüyorum ve cook zor cıkarıyoruz gazını. Meme reddi yasamayacağım bir biberon öneriniz var mı elimde avent natural pp var korkumdan kullanamadım