Esssma A05072020 özel sigortanın gözünü seveyim bizimde normalde 680 ama 80 veriyorum şu hayatta mantıklı yaptığımız tek şey özel sigortadır heralde 🙏🏻😂
CemreKerem35 A05072020 özel sağlık sigortası öneririm 105 TL olan muayeneye eşim 15 TL ödedi geçen gün . Allianz kullanıyor bir bakın mantıklı paketleri var .
Eternalove Esssma bizimde 545 biz hiç vermiyoruz 😁 bizimde sigortamız var birde eşimin iş yeri tabii hastane ☺️
Esssma A05072020 indirim yapıyor bacım eşimin benim çocuğun özel sigortası var eşimin iş yerinden dolayı yani acıbademde gidiyoruz hemde 😂😂
Esssma nlfrtna yani eşimin çalıştığı şirketten dolayı özel sigortası var kendi sigortasına beni ekletmişti çocuk olunca onuda ekledi öyle yani
Vinividiviciii A05072020 Sanırsın bana çocuğa eğitim veriyorlar Alt taradı yarım saat sürecek muayene 😃Bir doktorun muayenesini sordum 300 TL dedi tahlil falan yapsa yine gam yemiycem 😂
GoGirl A05072020 bizimde 300 tl doktorumuz ama tamamlayici saglik sigortasi sagolsun.ilk 1 yil her ay goturunce kurtarici oluyor