Bngvrk 6 aylığız 10 gün önce yaptırdık her bebek farklı ama ilk gün için allahım yardımcınız olsun ilk gün sabaha kadar her çiş yaptığında çok kötü ağladı sonrasında yavaş yavaş ağrıları gidiyor sizi asla korkutmak istemem sizin için dua edeceğim, bizim dikişli oldu evde yapıldı, karton bardak veya başka bişey önermedi doktorumuz tampon yapıp gitti sonrasında bezine ve birazda pipisine fucidin sürdük çok ağladığı için ödem oldu şişti ama şişliklerine azaldı. Yani erken veya geç sünnette her zaman ilk gün zor geçecek allahım yardımcınız olsun tekrardan