Bngvrk Bende 4 aylıkken yaptırdımm aşırı rahatt hiç bir sıkıntı yok,iyiki yaptırmışım diyorumm gerçekten 14 aylık şuan yaptırsam aşırıı zorlanırmışım düşünüyorumda. Klipsli yöntemle oldu 1 hafta bardak koyduk sarı kantaron yağı kullandık o kadarr her doktor farklı tedavi yöntemi söylüyor gerçii 🤷🏻♀️ İnşallah kolayca atlatırsınız 🙏🏻