Bebeğim 50 günlük. İçeriğinden ve hastane tavsiyesinden hipp combiotic kullanıyoruz. Ama artık o kadar çabuk acıkıyor ki sürekli uykusuz. Ayrıca gazlı bir bebek iki farklı gaz damlası kullanıyoruz.Sma comfort ya da bebelac gold arasında kaldık. Tavsiyeleriniz nelerdir?