busrasahin45 Kızlar merhaba sütümü kesme kararı aldım bazı sebeplerden dolayı doktorum DOSTİNEX verdi aranızda kullanan var mı kullandıysanız nasıl kullandınız ne kadar sürede sütünüz kesildi lütfen cevap verirseniz çok sevinirim
Rzgr busrasahin45 emzirmeyi tamamen kestiniz mi ? Ben bu ilacin emzirmeyi tamamen sonlandirdiktan sonra kullanildigini biliyorum. Doktorumuz oyle soylemisti.
busrasahin45 Rzgr benim kızım emmiyor zaten sağarak veriyorum oda sürekli mastit oluşturuyor bu güne kadar idare ettim ama olmuyo artık o yüzden
Sibumi Merhaba ben de sizinle aynı durumdayım doktordan ilaç yazmasını isteyecegim siz bu ilacı kullandiniz mi süt kesildi mi acaba bebeğiniz kaç aylıkken kestiniz Cevap yazarsanız çok sevinirim