Merhaba hanımlar.Bebegım 3 ay 16 gunluk henuz goz kontrolu ıcın uzmana goturmedık.Asm dekı doktorumuz 6 aya kadar goturebılırsın dedi bızde pandemınden dolayı ertelemeye karar vermiştik fakat Bugun bı arkadasım bebegın gozunde kayma var goz tembelliği olabılır dedi benı telaslandırdı. Sızler goturdunuz mu boyle sorunlarla karsılastınız mı? Kayma 4. Aya kadar normal dıye biliyordum dogru mu yanlıs mı emın degılım ama telaslandım. 🥺🥺