lalelikiz Merhaba; benim oğlum da 20 aylık üst dişlerinde lekelenmeler var ne yazık ki. Çok üzülüyorum, dişleri çıktığından beri fırçalıyoruz ama ne fayda. Önümüzdeki hafta diş hekimine götüreceğim muhakkak sonu belli önlem alınmazsa, çok kısa zamanda çürüyecek. Bu verniği devlet yapıyor mu acaba? Devlet hastanesine gidecektim, devlette çözüm bulamayacaksam vakit kaybetmeyim hiç.