Herkese selam neocateyi 2 yaştan sonra kullanmaya devam eden var mı? Bizim raporumuz uzatıldı fakat bugün eczaneden mama verilmedi 2 yaştan sonra verilmiyormuş diye.. başka eczaneden aldık sonra ama kafam karıştı alerji devam ederken mama karşışanmazsa nasıl beslenecek çocuk ya da bu mama yeterli olmuyor mu acaba kullanan var mı 2yaştan sonra?