Ben hep normal doğum olsun istedim oğlumda fakat iri bebekti başı büyüktü ve buna rağmen yine normal doğuma odakladiysam da kendimi, bı gece kakasını yaptı karnımdayken, yeşil suyum gelmişti sezeryan oldum zaten de iri bebekti diyerek kakada yaptı diyerek normal doğumu bekleyip şansa bırakmadım. Ama ikinci doğumum olursa normal istiyorum da yapan var mı nasıl oldu ikinirken filan ve doğum sonrası nasıl geçti yardımcı olur musunuz