Mirayse Ardenali hamile ve emzirenkere yapılmıcak bence. Ben yaptırmam yanı hamileym suanda. Sonucta fetüse ve bebeğe etkisini bilmiyoruz gerci kendimize bile etkkisini bilmiyoruz bu durumda cocuğumu riske atamam
Gizzy Ardenali bende saglikciyim emzirdigim için istemedim aşı olmak. Çünkü bebeğime gecicek bana geçen. Kızım zaten alerjik riske girmedim.
Ozdmrkbraa Ardenali ben hiç üzülmedim çünkü şu an emzirme sürecindeyim hamile olsaydım da üzülmezdim vücuduma giren şeyle benim bünyem nasıl savaş vereceğini bilmezken bebeğimin de buna maruz kalmasını istemezdim
Hasev2707 Ardenali aşı insan sütüne geçip geçmediği bilinmediğinden yapmıyorlar emziren ve hamile olanlara