Semaertgrl uykusunu bölmek tabiki de iyi değil fakat uyandırman lazım gece en uzun 4 saat süreli emmesi lazım hem vücut hem beyin gelişimi için. Bu rutin en az 6-7 aylık olana kadar devam etmeli gece beslenmesine rüya öğünü deniyor. Benim oğlum kilo alımında gerideydi 2,5 aylıkken, gece beslenmelerini arttırdık şuan hem kilo alımı hem de gelişimi çok iyi gidiyor. Bir doktora gitsen emin ol o da en az 2 defa uyanıp emmesi gerekiyor diyecektir. Benim doktorum da ebemiz de aynı şeyi söylemişti