Kızlar benim oğluş sabaha karşı 4-5gibi uyuyor 6-7kadar emziği düşüyor ona ağlıyor 9gibi sebepsiz kalkıp ağlıyor geri yatırıyorum 11de kalkıyor emiyor sonra 12de yeniden uyuyor bu beni çok yoruyor artık 10-11gibi yatsın sabahları da saatinde kalksın istiyorum 3-4aydıt böyleyiz bu sıralar iyice kötü oldu her sabah basım ağrıyarak kalkıyorum hiç bi şey yetişmiyor