Asil_Alp Kızlar Merhaba 2 ay önce doğum yaptım bugün adet sancısı gibi bir ağrı Sizce adet olma ihtimalim var mı
acimavi Asil_Alp olabilirsiniz, kişiden kişiye farklılık gösterir, ben 40 ım çıktıktan yaklaşık 1 ay sonra adet oldum, kimisi de aylarca olmayabiliyor
Asil_Alp elifsezer_ olunuyor mu yoksa Olunması için süreç var mı 6 aya kadar olunmuyor deniliyor kafam karıştı
MatmazelDeniz Asil_Alp her kadınının durumu farklıdır kimisi emzirmeden kesene kadr hiç olmuyor kimiside her ay şaşmadan oluyor
acimavi Asil_Alp yaşamadım. Hatta azalıyor diye okumuştum burada ama azalma da yaşamadım, benim için adet olmanın olumsuz bir etkisi olmadı