1234___ Kızlar bebeğim yaklaşık 1 haftadır doktorumun verdiği alfamino nesttle mama alıyor ama afedersiniz kakası birden cıvık yeşile döndü sizce bu durum normal mi lütfen 🙏🙏
yadesmommy 1234___ canım bizde kullandık ama başka marka raporlu mama bizde de cıvık yeşildi bağırsakları baya çalıştırıyor diye biliyorum ama tabi doktoruna sor istersen
Betulnur 1234___ bizde sadece 1 hafta kullandik ayni bu sekilde oldu bizdede mamanin iceriginden kaynakli bnce fazla yag iceriyor diye yaziyor zaten kutusunda ondan dolayi boyledir bnce
afraninannesii 1234___ biz de kullanıyoruz. Bazen yeşil ve köpüklü oluyor normalmiş doktorum öyle söylemişti. Bağırsaklar alışmaya çalışıyormuş ve bayağı protein Demir vs yönünden zengin o da yapabilirmiş.🦋
yadesmommy 1234___ normal canım doktorumuz da söylemişti bize ama markası farklı olduğu için kesin bir şey söylemek istemedim size🙈
dios_gokta 1234___ bende raporlu mama kullanıyorum biz öyle bısey yaşamadık ama ıshal gıbıyse bence kullanmayın yaramamıs olabilir ptesı gıdıp sorun yıne dewam edersınız
1234___ afraninannesii sağolun bizim de afedersiniz köpüklü gibi ben o zaman bekleyim pazartesi günü randevum var o zaman gideri Bişey daha bebeğinizin mamadan sonra kilo aldım acaba 🙏
afraninannesii 1234___ daha yeni başladık 6100dü en son kilosu şimdi bilmiyorum. Aylık kontrol olacak orada öğreneceğiz inşallah☺️ Köpük gazdan da olabilir demişti doktorum. Ayrıca balık et tavukta kakada köpük yapıyormuş🥴