Oznur_ bende aldırdım öndeki dişe baskı yapıyordu çıkamamış o orda iltihap yapmıştı cerrahi işlem oldu benimde dikiş falan atıldı ama inannın o ağrıgı çekmektense aldırır bir iki gün acı çekerim daha iyi 😌 biraz yüzüm şişmişti doktorum o zaman bi ilaç vermişti o yüzden çok şişmedi allahtan tabi 2 yıl oldu ben aldıralı çok geçmiş olsun 💐