Kızlar benim bebeğim 54 günlük lohusa sendromu filan yaşamadım sadece bir gün bır doktorun sayfasında bebeklerde sıçramaya dikkat edin yazısını gördüm öğün bugündür çocukta sürekli bir şey arıyorum geçen post açmıştım yüzünde kasılma oldu diye doktorum gözlemle bir daha olursa norolojiye yönlendiririz dedi acaba ben mi abartiyorum benim gibi olan varmı çocuğu epilepsi ilan ettim Allah korusun🤦😭