BiAnne kuzum mama gaz yapıyordur belki bende sma2 numarada kabız yaptığında belki alışır geçer diye 1 ay bekledim çok pişmanım keşke çocuğa o eziyeti çektirmeseydin benim doktorum evolvia önermişti bana mamaların içerisinde içeriği en temiz olan oymuş ama benim kızım 1 yaşını geçtiği için artık mama vermiyorum o yüzden almadım. Birde günde kaç kere mama veriyorsun ve anne sütü alıyor mu? Sadece mama kullanıyorsan ve düzensiz veriyorsan kilo alımı da olmaz bebeğinde.