Irmak45 duyumlarıma göre ilk doğum en zoru, sonrakiler daha kolay olurmuş, hatta bir tanıdığım 3. bebeğini neredeyse evde doğuracakmış, sonradan galiba sancı bu deyip hastaneye gitmişler doğumhaneye girdikleri gibi doğmuş bebek. Siz de kolayca, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🌸