busraylmn Fuathulya bizimki de bağırıyor sonra sırtını yerden kaldırıyor ellerini sıkarak bizimki de çok sinirli bnde merak ediyom biz 3 4 gün sonra gircez 6 ayaa
1prens1prensesannesii Fuathulya o aylarda benim oğlum da yapardı.. El ayak sıkar ıııı der bağırırdı bende korkmuştum bir arada. Şuan 8 aylık geçti. Yaptığı zaman dikkat onun üstüne çekmeyin. Bırakıyor o zaman.
Unknown Fuathulya Valla oğlumda 6 aylık. Kendi kendine huy öğrendi. Gayet mutluyuz evde başkasını da görmedi. Arada sinirlenip kendini sıkıyor. Oyuncağı falan düşünce suratını buruşturup burnundan hızlı hızlı sesli nefes alıp veriyor. 😬 Napcaz bu çocukları yahu. 🥴
Synmannesi Benim ki kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor hemde ne sınır var tıkanıyor bunlar çok fena ☹️
zeynnep Fuathulya kızım 6 aylık hemde ne sinir kucağa alasiya kadar bağırır eline oyuncak tuttrurum yine bağırır titrer artık sinirden birde ses var kulağımı çinlatir.
zeynnep Fuathulya yok goturmedim kontrollerinde sıkıntı olmayınca sormadım normaldir galiba yerde durmayı sevmiyor genelde yerde bırakınca bir süre sonra sıkılınca yapıyor ama ayakta kuşakta hiç sorun yok.
Kusursuzhata Bu dönem sesini keşfediyor demişti doktor. Sinir değil bence benimki de avazı çıktığınca bağırıyor. Bazen gözlerini kapayıp bağırıyor çığlık atıyor ellerini sıkıp.