seymapoyraz1 Aşı vurulduktan sonra dışarı çıkmakta bi sorun olmuyor demi kızlar aşıyı vurdurup şehir dışına annemlere gideceğim bi sıkıntı olurum ki acaba
MiniKaya seymapoyraz1 aşıdan sonra ateş huzursuzluk olabilir canm yolda sorun yaşabilirsin gitmen gerekiyorsa tedarikli çık yola
Emine_1245 Yok canım niye olsun bisey olmaz. Ateşini kontrol edersin yanında ateş düşürücü de olsun. Sorun olmaz.