Selam kızlar. 11 aylık kızıma su içiremiyorum. Hiç emzik ve biberon kullanmadı. İlk zamanlar kaşıkla veriyordum biraz içiyordu. Şimdi ne kaşıkla ne bardakla içmiyor oyun yapıyor püskürtüyor dişliyor falan. Zaten iştahsız yemek de yemiyor. Sadece emmek istiyor ve az miktarda meyve yiyor arada. Sizler bebişlerinize nasıl su içiriyorsunuz, önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler 🌸