Merhaba anneler benim 2 bucuk aylık kızım var gebeliğimin son ayında seker cıkmıştı troid dedler yuksek doğdugumda kızımdada oluştu tiroid 1 ay sonra gecti dedi doktor kızımda laringomlazü solunum sıkıntısı var acaba bu şeker le ilgisi olan bişeymi sürekli hırıltısı var seker cıktıgı için olablirmi bebğim diğer yaşalronda seker sorunu yasar mı bilginiz varsa yazarmısınız lütfen