Bugün de zırt pırt başlık açar oldum ama napiyim başka kime sorayım 🤗 oğlum tam 7 aylık, bugün sağlık ocağına gittim kilo boy ölcturmek için. Altıncı ayında ek gıdaya başladık 1 aydır ek gıda artı anne sütü şeklinde gidiyoruz. Boyu geçen aya göre 2 cm uzamış ama 200 Gr kilo kaybı var. Acaba düzgün doyuramamis miyim çocuğu? Çok kafaya taktım. Böyle olan var mı? Normal midir sizce kilo vermesi?