Anneler merhaba birsey sorucam biz ek gıdaya başlıyalı bir hafta oldu sorum su olucak sizlere bütün sebzeler ve meyveler teker teker mi denenmeli bir günde sadece bir çeşit mi verilmeli 3 gün kuralıyla birlikte sizler nasıl yaptınız meyveleri ara öğün olarak mı verdiniz yoksa sebzeler bitirip sonra mı meyvelere geçtiniz benim bebeğimde alerji olduğu için dikkatli olmam gerekiyorda sizler nasıl yaptınız